vrijdag 4 maart 2011

03/03

Vandaag wordt er wel lesgegeven, al weten we niet of de leerlingen er veel aan hebben.

De dag verloopt nogal chaotisch. Kebba is pas terug aanwezig als de lln naar huis gaan. We doen meerdere pogingen om te weten te komen wat de lln al gedaan hebben voor wij er waren. De leerkrachten blijven hier heel vaag over.
Met het materiaal dat we vinden hebben we ondertussen al concrete plannen:
Elke leerling voorzien van een werkmapje om zo het leerproces van elke leerling te volgen. We zouden de lln hun eigen map laten versieren. Wij probeerden het alvast eens uit:


Een werkmap aanleggen voor de leerkrachten en de toekomstige studenten. De werkmap zal alle structurele aanpassingen bevatten (weekplanning, reglement, budgetbeheer, ...).
Al onze lesvoorbereidingen per level bundelen in een boekje.
Na school komt Kebba langs bij ons thuis om even na te praten. We hebben het onder andere over onze plannen en ideeën. Hij lijkt enthousiast. Morgen zullen we alles bespreken op de vergadering.
's Avonds eten we Selfol (een soort brood) met bonen in tomatensaus, om de dag luchtig af te sluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen